Kelionė į Paslaptingojo Siauruko garvežinę

Sveiki, aš vardu Greta. Kartu su seserimi ir drauge lankau vasaros užsiėmimus Panevėžio Gabrielės Petkevičaitės – Bitės viešojoje bibliotekoje. Mums būreliai išties patinka, darome įvairius darbelius, mokomės muzikos ir anglų kalbos bei keliaujame į ekskursijas. Taigi, trečiadienį nutarėme žygiuoti į Siauruko garvežinę. Tiesa, garvežinės greitai neradome, tad teko truputėlį paklaidžioti. Bet tai niekis, nes mus tučtuojau pasitiko gidas. Jis palydėjo mus į kambarį, kuriame ant sienos kybojo didžiulis žemėlapis. Jame buvo vaizduojamos visos Panevėžio apylinkių vietovės bei jų įžymūs pastatai ir pramogos. Gidas mums papasakojo apie Siauruko maršrutą, šventes, per kurias Siaurukas važiuoja tuo maršrutu ir veiklą. Po to keliavome į garvežinę ir gidas mums toliau pasakojo apie pirmąjį traukinį, kuris važiavo siauruoju geležinkeliu. Be abejo ir apie keletą kitų traukinių. Vėliau nuėjome apžiūrėti senojo garvežio, kuris šiuo metu nėra naudojamas. Tačiau planuojama jį suremontuoti ir garvežys galės riedėti bėgiais. Įdomu buvo apžiūrėti pagalbinius traukinius – vienas iš jų buvo naudojamas nuo bėgių nukasti sniegui, kitas darbininkams vežti ir dar keletas kitų. Štai ir baigėsi mūsų kelionė, metas atsisveikinti. Gidas maloniai mus išlydėjo bei palinkėjo geros vasaros.
Ši išvyka man tikrai patiko, be to turiningai praleidau laiką. Visuomet norėčiau apsilankyti Siauruko garvežinėje dar kartą ir aišku pavažiuoti  stebuklinguoju siauruku! Ačiū mūsų vadovams už veiklas, o bibliotekininkėms už pagalbą. Į biblioteką visada įdomu sugrįžti.

Greta Aleksandravičiūtė

Kelionė į Paslaptingojo Siauruko garvežinę“ įraše yra 7 komentarai

1. Labai viskas patiko, buvo triukšmo, bet jis greitai dingdavo. Labai buvo malonu dirbti su Luku ir vaikais. Ačiū Lukui už savo praleistą laiką Panevėžio Gabrielės Petkevičaitės – Bitės viešojoje bibliotekoje.

2. Ši išvyka į Siauruko garvežinę buvo tikrai puiki! Turiningai, smagiai bei įdomiai praleidau laiką. Be to labai norėčiau padėkoti mūsų užsiėmimų vadovui Lukui, kad suorganizavo tokią šaunią kelionę. Ačiū!

3. Praėjusį trečiadienį buvome Siauruko garvežinėje. Ten sužinojome apie pramogines keliones Siauruku. Ekskursija buvo labai įdomi !