KVIEČIAME – Neformaliojo ugdymo programa Vaikų ir jaunimo literatūros centre

KVIEČIAME – Neformaliojo ugdymo programa Vaikų ir jaunimo literatūros centre

2012 m. šalies 4 savivaldybėse vykdomas ES finansuojamas bandomasis projektas„Pasirenkamojo vaikų švietimo finansavimo modelio sukūrimas ir išbandymas savivaldybėse“. Nuo spalio mėn., 5 mėnesius ES lėšomis principu „pinigai paskui vaiką“ bus apmokama už vaiko pasirinktos neformaliojo ugdymo programos užsiėmimo lankymą. Pasirinktų užsiėmimų lankymas vaikui bus nemokamas.

Projekte dalyvauja Panevėžio apskrities G.Petkevičaitės-Bitės viešosios bibliotekos Vaikų ir jaunimo literatūros centras (Aukštaičių g. 4). Rugsėjo mėnesį buvo akredituota centro darbuotojų parengta programa „Bibliotekinių žinių ABC“.

Programoje numatyti bibliografinio edukacinio ugdymo užsiėmimai, skirti pirmų – trečių klasių mokiniams. Programos trukmė – 40 akademinių val., užsiėmimų dažnumas – 2 val. per savaitę. Užsiėmimų pradžia – š.m. spalio 3 d. Į užsiėmimus vaikai renkasi kiekvieną trečiadienį nuo 14.30 val. iki 16.15 val.

Vykdoma programa skatins skaitymo poreikį, formuos kryptingą skaitomos literatūros pasirinkimą, mokinių kritišką gebėjimą mąstyti, išmokys naudotis šiuolaikinės bibliotekos teikiamomis paslaugomis, ugdys mokinių iniciatyvą, savarankiškumą, padės susirasti jų formaliojo mokymosi reikmes ir laisvalaikio pomėgius atitinkančią literatūrą, skatins mokinių saviraišką. Mokiniai užsiėmimų metu įgytas teorines žinias ir įgūdžius kūrybiškai taikys praktikoje.

Pasirenkamojo vaikų ugdymo programa „Bibliotekinių žinių ABC“

  1. PAŽINTIS SU BIBLIOTEKA. Teatralizuota, pagal parengtą scenarijų (naudojant kaukes, kostiumus)
  2. POKALBIS APIE KNYGĄ: KNYGA KAIP OBJEKTAS (KNYGOS ELEMENTAI, PAGRINDINIAI DUOMENYS APIE KNYGOS KŪRĖJUS, LEIDĖJUS). Teorinės žinios derinamos su praktinėmis užduotimis
  3. PAŽINTIS SU BIBLIOTEKA IR JOS FONDAIS: GROŽINĖ LITERATŪRA, PAŽINTINĖ LITERATŪRA. Teorinis susipažinimas ir praktinės užduotys
  4. TEISINGO SKAITYMO ABĖCĖLĖ. Skaitymo metodika, klaidos. Specialistų rekomendacijos
  5. KNYGOS DRAUGAI IR PRIEŠAI, ELGESYS SU KNYGA, SKAITYMO HIGIENA. Teorinės žinios derinamos su praktinėmis užduotimis
  6. KNYGŲ PASIRINKIMAS PAGAL LITERATŪROS SĄRAŠUS IR POMĖGIUS. Privalomi ir rekomenduojamieji sąrašai. Jų analizė
  7. KNYGŲ PAIEŠKA. Teorinės žinios derinamos su praktinėmis užduotimis
  8. KAIP ĮRIŠAMOS KNYGOS. Teorinės žinios derinamos su individualiomis užduotimis
  9. KNYGELĖS KŪRIMAS. Teorinės žinios pritaikomos praktikoje
  10. MYLIMIAUSIO KNYGOS HEROJAUS PRISTATYMAS. Įvairios formos pagal vaiko pomėgius: (piešiniai, teatralizuotas pristatymas, garsinis skaitymas ir pan.)
  11. SKAITYMO DIENORAŠČIAI. Dienoraščio rašymo formos ir pateikimo būdai
  12. MĖGSTAMIAUSIŲ KNYGŲ PRISTATYMAI IR APTARIMAI. Įvairios formos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *